Általános Szerződési Feltételek

Általános Tudnivalók

A legboldogabb.hu webáruházát a Bonyvolt Kft. üzemelteti (továbbiakban Üzemeltető). Az Általános Szerződési Feltételek az Üzemeltető által üzemeltetett, http://www.legboldogabb.hu címen elérhető kereskedelmi oldal által nyújtott szolgáltatások (továbbiakban Szolgáltatás) igénybe vevője
Az üzemeltető: Bonyvolt Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. mint a legboldogabb.hu internetes oldal üzemeltetője

Székhely: 1086 Budapest, Magdolna utca 34. 1. em. 22.
Cégjegyzékszám: 01-09-896553
Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 14272428-2-43.
E-mail: info@legboldogabb.hu

A webáruházban kapható termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

A webáruházhoz kötődő promóciók (pl. általános akciós időszakok, kuponkedvezmények, stb…) szintén csak a webáruházban való rendelés feladása esetén érvényesek.

Amennyiben technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható termék jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy email-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket csak az Önnel való egyeztetés után, beleegyezésével vesszük érvényesnek. Ezért az internetes oldalon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.

Vásárlási Módok

A webshopunkban kiválasztott termékeket házhoz szállítással vagy a BUTLERS üzleteiben személyesen tudja átvenni.

Házhoz szállítás:
Amennyiben a kiválasztott terméke(ke)t házhoz szállítással rendeli meg, úgy azt bruttó 990 Ft-os díj ellenében, várhatóan 1-2 munkanapos határidővel a GLS szállítócég juttatja el Önhöz. Házhoz szállítás esetén a csomaghoz áfás számlát mellékelünk. Fizetésre előzetes bankkártyás fizetéssel, illetve készpénzben, utánvéttel van mód, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak. A termékek házhoz szállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk.

Személyes átvétel:
Lehetősége van a megrendelt termékeket az Árkád bevásárlóközpontban található BUTLERS üzletben is átvenni a megrendelést követő munkanaptól kezdődően, természetesen teljesen ingyenesen, előzetes bankkártyás fizetés esetén. Személyes átvétel esetén üzletünkben a kasszánál jelezze, hogy megérkezett a félretett csomagjáért.
Amennyiben más budapesti BUTLERS üzletben való átvételt választott, csomagját átszállítjuk a helyszínre, s azt a hétfői naptól veheti át. Ennél az átvételi módnál csak előzetes bankkártyás fizetés lehetséges.
A webáruházban található árak és akciók kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

A webshopon keresztül való vásárlás lépései

A termék kiválasztása:
A termék kisméretű képére kattintva láthatja az adott termék további adatait is és nagyobb képét. Ezen az oldalon megadhatja, hogy hány darabot rendelne a termékből, majd a Megveszem gombbal hozzáadhatja vásárlói kosarához.

Megrendelés:
Miután végzett a termékek kiválasztásával, szintén a jobb felső sarokban, a Kosár tartalma feliratra kattintva megkezdheti a termékek megrendelését. A következő oldalon a rendelési adatok megadásával juthat el a tényleges megrendelésig.

A negyedik oldalon végül a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheti el megrendelését.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a budapesti Árkád Bevásárlóközpontban található BUTLERS üzletbe. A BUTLERS áruház kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie.

A jogszabályi előírásokon túl azonban az átvételt követő 30. munkanapig is szívesen kicseréljük valamely üzletünkben a webshopon keresztül megrendelt terméket, illetve levásárolhatja annak árát, abban az esetben, ha a cserélendő termék sérülésmentes és hiánytalan tartalmú.

Amennyiben a 14 naptári napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Bonyvolt Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
1. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

2. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

Felelősség korlátozása:
A Bonyvolt Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
– Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a legboldogabb.hu weboldalára, ott megrendelést adjon le.
– Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

Sérült, hibás termék javítása/cserélése

Természetesen a Bonyvolt Kft. az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Amennyiben azonban a termék mégis gyártási hibás, és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, úgy azt a budapesti Árkád-béli BUTLERS üzletbe visszajuttatva, számla ellenében kicseréljük, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, levásárolhatja az árát.
A szállításkor törötten érkezett termékeket jelzésére azonnal, díjmentesen kicseréljük!

Irányadó jog, felügyeleti szervek

Az Üzemeltető és Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó. A felek esetleges jogvita esetén, hatáskörtől függően kikötik az Üzemeltető székhelye szerinti, hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét. A Szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói panasszal a Felhasználó az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, elektronikus hirdetésekkel kapcsolatosan a hírközlési hatóság eljárását kezdeményezheti.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetősége: 1364 Bp., Pf. 144; fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Hivatalának elérhetőségei: levélcím, 1525 Budapest, Pf., 75; info@nmhh.hu

A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást:
E-mail: info@legboldogabb.hu
Telefon: 06-30/562-6458